Štítek rozvoj firmy

Rozvoj firmy je základním kamenem úspěchu každé společnosti. Pokud se firma nerozvijí, tak v konkurenčním prostředí se její tržní podíl může zmenšovat. Rozvoj firmy je třeba plánovat a stanovovat si krátkodobé i strategické cíle rozvoje. Je nutné flexibilně reagovat na prostředí uvnitř i mimo firmu.

Související štítky

Související zprávy

  • Milion návštěvníků? Jakmile dostavíme Karibuni, říká ředitel zlínské zoo Roman Horský
    Jaká byla cesta Zoo Zlín na pozici jednoho z nejnavštěvovanějších turistických cílů ČR? Jaký má rozpočet a jak je financována? Jaké má možnosti například oproti pražské zoo a z čeho má její šéf těžké spaní? Nejen na tyto otázky odpovídal ředitel zlínské zoo Roman Horský.
  • Podnikatelé v dluzích mohou nově před úpadkem vyjednávat o nápravě s věřiteli
    Do českého právního systému se dostává novela zákona, která má pomoci firmám řešit jejich finanční problémy, aniž by musely vyhlásit úpadek. Pomoci jim v tom má tzv. preventivní restrukturalizace.
  • Které jsou nejznámější možnosti online propagace? V jakém okamžiku za reklamu platíte?
    Chystáte se prodávat zboží nebo služby přes internet? Určitě se ze začátku budete rozhodovat, do jaké formy online propagace investujete své peníze. Sepsali jsme pro vás přehled těch nejpoužívanějších.
  • Kolik stojí úspěšné gastronomické franšízy v Česku?
    Jaký kapitál si připravit k rozjetí úspěšné gastrofranšízy McDonald's, Minit, Amici Pizza & Burgers a UGO a které další požadavky byste jako franšízanti měli splňovat?
  • Rozhovor se Sabinou Matzenauerovou: Vybudování úspěšné miliardové firmy není zárukou jejího výhodného prodeje
    Zajímá vás transakční byznys? Jaký vliv měla a stále má pandemie na prodej, ale i nákup firem v Česku? Přečtěte si rozhovor se Sabinou Matzenauerovou.
  • Kdo vlastní naše mobilní operátory?
    Kdo vlastní naše mobilní operátory Vodafone, O2 či T-Mobile? Kolik měli klientů a jaké měli zisky a tržby? A kdy přijde další konkurence do tohoto odvětví?
  • Co obsahuje účetní závěrka a jak se liší požadovaný rozsah u jednotlivých firem?
    Povinnost sestavit a zveřejnit účetní závěrku je zákonem o účetnictví uložena účetním jednotkám, tj. subjektům, které vedou účetnictví. Jedná se především o právnické osoby a fyzické osoby vedoucí účetnictví, případně další subjekty, o nichž to stanoví zákon. Účetnictví je úplné pouze v případě, kdy účetní jednotka zveřejnila účetní závěrku. U jednotlivých účetních jednotek se liší požadavky na rozsah účetní závěrky. V jakém rozsahu musí podnikatel účetní závěrku sestavit a co je jejím obsahem? 
  • České neprůstřelné vesty chrání od Keni po Austrálii
    Vojáci a policie z celého světa spoléhají na vojenskou výzbroj z českých firem. V čem jsme světová špička? A které země používají naše helmy, neprůstřelné vesty, ale třeba i ponožky? A co české Ministerstvo obrany?
  • Jak se v podnikání posunout dál? Koučink a mentoring získává na popularitě
    Koučování a mentoring. V současné době velmi populární způsob osobního rozvoje. Mnozí si však stále pod těmito pojmy nedokážou představit nic konkrétního a třeba kouče si pletou s jakýmsi trenérem či poradcem. O co tedy vlastně jde v případě podnikatelského koučinku či mentoringu?
  • 5 tipů, jak na předání rodinného podniku
    Předat otěže rodinné firmy svému nástupci je pravděpodobně nejtěžší obchodní transakcí v životě podnikatele. Svědčí o tom fakt, že přestože jsou rodinné podniky jedním z pilířů evropské ekonomiky, přechod na druhou generaci jich zvládne jen asi třetina. U třetí generace se hovoří již jen o 15 %, u dalších dokonce o pouhých 5 %.
  • Jak se vyhnout nezaplacení své faktury?
    I když je platební morálka lepší, stále můžeme narazit na vykuky, kterým např. odvedete sjednanou službu, a oni vám nezaplatí. Dá se tomu nějak bránit? Odpověď zní kladně – dá.
  • 2. vlna EET: Autentizační údaje si vyzvedlo 16 % firem
    Autentizační údaje do druhé vlny elektronické evidence tržeb (EET) si zatím vyzvedlo 16 procent ze zhruba 250.000 maloobchodníků a velkoobchodníků. Podle odhadů prodejců pokladen je nyní připravena na elektronickou evidenci tržeb asi desetina obchodníků.
  • Jak na management restrukturalizací v malé a střední firmě
    Restrukturalizace je v odborné literatuře definována různě. Už z názvu institutu lze dovodit, že se jedná o změnu struktury, a to struktury finanční (aktiv a pasiv), organizační, anebo kapitálové (vlastnické). K restrukturalizaci dochází zejména při stagnaci podniku tak, že jsou prováděny radikální strategické změny, aby bylo možno podnik ozdravit. Děje se tak v reakci na probíhající krizi, anebo za účelem takové krizi předejít.
  • Je společné jednání jednatele s.r.o. a prokuristy možné?
    Před nabytím účinnosti zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (nový občanský zákoník, NOZ) a zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích, ZOK) byl odbornou veřejností zastáván názor o nepřípustnosti společného jednání statutárního zástupce a prokuristy v obchodní společnosti. Tento názor podpořil i Vrchní soud v Praze ve své rozhodovací praxi. Na začátku roku 2014 s účinností nového občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích došlo k přechodu od původní teorie reality k teorii fikce, která vychází z toho, že právnická osoba jako fiktivní právní útvar sama svým statutárním orgánem nejedná, ale je jím zastoupena. I jednatel je tedy nyní zástupcem společnosti s ručením omezeným. Lze nyní v zakladatelských dokumentech stanovit společné jednání jednatele a prokuristy?
  • 5 tipů, jak na on-line prezentaci svého podnikání
    Využití moderních on-line nástrojů může být pro podnikatele klíčová cesta k úspěchu. Podle Googlu se po lokálních podnikatelích a jejich produktech dívá na internetu na 97 % zákazníků. Když je on-line většina vašich potenciálních klientů, neměli byste být i vy?
  • Co změní reforma v ochraně osobních dat?
    Za méně jak rok a půl vstoupí v platnost Obecné nařízení na ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation – GDPR). Nařízení se i v Česku dotkne prakticky všech firem, nebo jednotlivců, kteří zpracovávají osobní údaje zaměstnanců, zákazníků, klientů či dodavatelů.
  • 6 tipů, jak být správným leaderem a vyvarovat se chyb
    Leadership je pojem, o kterém se v souvislosti s byznysem v současné době hodně mluví. A je jedno, jestli máte na starosti celou firmu, nebo jen malý tým několika zaměstnanců. Chcete-li být správný leader, musíte být tím, koho chtějí lidé následovat. Toho spíše než tvrdou rukou a nesmlouvavým postojem docílíte tak, že budete lidi kolem sebe motivovat, naslouchat jejich názorům a budete otevření novým nápadům. Přečtěte si, jakých chyb se vyvarovat.
  • Kde jsou nejlepší podmínky k podnikání? Na Novém Zélandu, Česko je 27.
    Světová banka každoročně sestavuje žebříček zemí s nejlepšími podmínkami k podnikání, dle aktuální studie jsou v Česku 27. nejlepší podmínky pro byznys. Medailové pozice patří Novému Zélandu, Singapuru a Dánsku.
  • Nejvýznamnější změny v novém zákoně o zadávání veřejných zakázek
    Malí a střední podnikatelé mají často v konkurenci s většími firmami slabší pozici v přístupu k veřejným zakázkám. Nový zákon o zadávání veřejných zakázek vychází ze tří evropských směrnic z roku 2014 a jeho snahou je docílit snížení administrativní náročnosti zadávacích řízení, zvýšení flexibility zadavatelů při zadávání veřejných zakázek a ulehčení přístupu malých a středních podniků k veřejným zakázkám. Na nejvýznamnější pozitivní změny zákona se soustředí následující text.
  • Registr smluv je pro podnikatele důležitým informačním zdrojem
    Od 1. července letošního roku musejí být v registru smluv zveřejňovány všechny soukromoprávní smlouvy nad 50 000 Kč bez DPH, jejichž jednou smluvní stranou je například obec. Podnikatelé tak mohou snadno a zdarma na internetu sledovat, jaké služby nebo zboží nakupují veřejné instituce v jejich okolí a za jakou cenu. Tomu pak mohou přizpůsobit svoji obchodní politiku a usilovat o uzavření nových obchodů.
  • Jak na zajištění měnového rizika pomocí měnových forwardů
    Externím nástrojem zajištění měnových rizik jsou měnové deriváty, mezi nimiž nejobvykleji požívaným derivátem jsou měnové forwardy. Jedná se o dohodu o nákupu či prodeji předem daného objemu cizí měny k přesně v budoucnu stanovenému datu, a to za cenu, která je dohodnuta již dnes. Forwardový kurz vychází z aktuálního spotového kurzu, k němuž jsou připočteny forwardové body (vycházejí z úrokového diferenciálu mezi dvěma měnami).
  • Zahraniční poptávka je pro české firmy důležitá, účastní se proto veletrhů a hledají nové exportní destinace
    České společnosti reagují na zahraniční poptávku pružně. Inovují své výrobky a doplňkové služby. Aktivní jsou i při hledání nových exportních destinací. Vyplývá to ze zkušeností České exportní banky. Tyto trendy potvrzují i tuzemské firmy.
  • Jak na společnost bez právní subjektivity?
    Založení společnosti bez právní subjektivity v souladu s občanským zákoníkem je pro některé osoby samostatně výdělečně činné možností, jak zlepšit postavení na trhu nebo získat zajímavou zakázku. S čím při založení společnosti počítat?
  • České firmy mají ve srovnání s Evropou stále malé vozové parky, oblíbily si ale telematiku
    České firmy mají ve srovnání s většinou vyspělých evropských zemí ještě stále poměrně malé vozové parky. Aktuální průzkum, který si nechala napříč velkými i malými firmami z různých výrobních odvětví zpracovat leasingová společnost Arval, ukázal, že medián českých autoparků činí pouze 25 vozidel na firmu. V Německu, Španělsku, Itálii nebo Portugalsku je ale tato střední hodnota výrazně vyšší a činí 40 vozidel, a například ve Francii nebo Belgii ještě více. Z výzkumu také vyplývá, že čeští manažeři příliš nevěří alternativním pohonům, naopak si oblíbili telematiku ve vozech.
  • Čínské banky v ČR: Zpočátku pro čínské firmy, poté důraz na lokální trh
    Nárůst zastoupení čínských bank na českém trhu přispěje podle analytiků ke zvýšení obchodu mezi oběma zeměmi a vytvoří základ pro čínské investice ve střední Evropě. Čínské banky na českém trhu mohou v první fázi poskytovat financování a transakční služby čínským firmám v regionu. Časem se pak mohou snažit získat výraznější podíl na lokálním bankovním trhu. Česko je po Španělsku a Francii třetí evropskou zemí, jejíž firmy budou v Číně na online nákupním portálu e-Mall prodávat své výrobky.
  • Jak vybudovat výkonný obchodní tým?
    Obchodní oddělení je důležitou součástí každé firmy. Z velké části totiž úspěšnost společnosti stojí a padá s výkonností a produktivitou obchodního týmu. Kvalitním výběrem jednotlivých členů a správným nastavením procesů můžete zajistit, že tržby podniku stoupnou až o 60 %. Důležitá je především zdravá motivace a absence stresu. Jakými kroky toho můžete dosáhnout?
  • Sloučením poptávky v nákupní alianci firmy snižují náklady a získávají lepší obchodní podmínky
    Snižování firemních nákladů přidává vrásky na čele nejednomu manažerovi. Obecně lze říci, že u nákladů ve firmách vždy existují rezervy. Úspor se dosahuje například outsourcingem, konsolidací služeb, elektronickými aukcemi a rovněž členstvím v nákupní alianci, která agreguje poptávku více podnikatelských subjektů. Nákupní aliance umožňují díky své vyjednávací síle získat při nákupu zboží a služeb i malým firmám lepší obchodní podmínky a ceny běžně dostupné jen největším odběratelům.
  • 60 % českých průmyslových objektů nemá dostatečnou ochranu před kybernetickými útoky
    Až 60% průmyslových objektů v Česku nemá podle údajů společnosti Auris, patřící do skupiny Delta Capital, dostatečnou ochranu před hrozbou kybernetických útoků. Jedná se zejména o energetiku, telekomunikace, dopravu, chemický, vodní nebo potravinářský průmysl.
  • Alespoň jednu ženu ve vrcholných orgánech má 36 % firem
    Alespoň jednu ženu ve vrcholných orgánech má 36 procent firem z 250 společností s největším obratem v Česku. Ve všech statutárních orgánech zastoupení žen dosahuje desetinového podílu, vedle 1227 mužů je tak ve vrcholovém managementu 128 žen. Vyplývá to z výsledků průzkumu platformy Byznys pro společnost. Podle předsedkyně platformy Pavlíny Kalousové se situace se zastoupením žen v nejvyšším vedení postupně mírně zlepšuje.
  • České firmy sázejí při svém podnikání na outsourcing. Umožňuje jim zaměřit se na jejich hlavní business
    České firmy sázejí při svém podnikání velmi často na outsourcing. Podle odborníků tím drží krok se zahraničím. Outsourcují zejména služby, které nepatří k jejich hlavnímu businessu. Jde například o oblast Public relations, internetový marketing či pronájem automobilové flotily a s tím spojené služby. K outsourcingu se přiklánějí zejména firmy, které se snaží zefektivnit svou organizační strukturu a ponechat si dostatek vnitřních zdrojů k podpoře klíčových činností.
  • Jiří Solucev: Firmám jde o komplexní správu vozového parku. Pouhé financování už nestačí
    Loňský rok byl pro leasingovou společnost Arval CZ mimořádně úspěšný. Jaké výhledy má ale firma a leasingový trh obecně do roku letošního? Obchodní ředitel Arvalu Jiří Solucev vidí budoucnost společnosti a její konkurenční výhodu v komplexním poskytování moderních služeb a řešení. Očekáván je též průnik operativního leasingu do soukromého sektoru. Jeho podíl zde však bude stoupat jen velmi pozvolna.
  • Mobilní marketing: Jak nejlépe využít váš web pro mobily
    Jedním z nejdůležitějších aktuálních trendů, které mění svět online marketingu, jsou mobilní zařízení a prohlížení internetu pomocí nich. Typický web v ČR má v dnešní době přibližně 20 % návštěvníků z mobilních zařízení. Podle nejnovějších údajů je již více než 50 % všech vyhledávání na Googlu realizováno přes mobilní zařízení. Málokdo tedy chce zůstat pozadu. Naopak, každý chce být pro mobilní marketing dobře nachystaný. Co tedy dělat?
  • Předplacené platební karty: Jsou bezpečné, nákladově efektivní a umožňují firmám poskytovat klientům bonusy
    Na český trh v loňském roce vstoupily předplacené platební karty a čísla ukazují, že je o ně velký zájem. Meziročně jejich počet vzrostl o téměř 24 tisíc. Důvody jsou prosté. Dobíjecí platební karta umožňuje například přesnou kontrolu útrat a bezpečné platby na internetu. Je to tím, že i když je dobíjecí karta co do šíře využití totožná s kartou k bankovnímu účtu, bankovní účet není k jejímu zřízení třeba. Své uplatnění mají tyto karty i jako šikovný prostředek k oslovení konkrétního segmentu firemních klientů.
  • 1,1 biliónu dolarů hotovosti
    Tolik peněz má na účtu 50 největších amerických firem. Pokud bychom to číslo rozšířili na všechny nefinanční americké firmy, z 1,1 biliónu by se stalo 1,7 biliónu.
  • Nový obr v potravinářství může spustit konsolidaci celého sektoru
    Ve Spojených státech dojde ke spojení dvou dominantních hráčů na tamním trhu s potravinami. Řeč je o fúzi Kraft Foods a Heinz, za níž stojí známý investor Warren Buffett spolu s brazilským fondem 3G Capital.
  • Logo z 90. let už zákazníky neoslní, prodeje zvedne slušivá firemní identita
    Úspěšné firmy se dávno zákazníkům neprezentují jen namalovaným logem. Firemní identita, která zahrnuje vše od sloganů přes hlavičkové papíry a barevné sladění sídla společnosti až po oblečení zaměstnanců, už není doménou jen velkých korporací. Stále více menších tuzemských podniků a živnostníků díky ní dosahuje u zákazníků většího úspěchu.
  • Čeští výrobci budou dál inovovat, nutí je k tomu situace na trhu. Zavádění nových technologií napomáhají levné úvěry
    Čeští výrobci budou muset dál inovovat, aby udrželi svoje postavení na trhu. Je to nezbytné k zachování konkurenceschopnosti, inovace také pomáhají v boji s levnou konkurencí. Na nové technologie si firmy berou úvěry, které mají u bankovních domů v současnosti velmi nízké úroky. Firmy počítají také s podporou státu, v minulosti hojně využívaly například Operačního programu podnikání a inovace. Naopak se snižují prostředky, které stát vydává na aplikovaný výzkum.
  • Faktury platí pozdě téměř každá čtvrtá firma v Evropě
    Průzkum platební morálky, který uskutečnila mezinárodní inkasní agentura EOS KSI ve 12 zemích, ukázal, že v roce 2014 byla pozdě splacena téměř čtvrtina pohledávek. Oproti předešlému roku tedy došlo ke zlepšení, tehdy se věřitelé potýkali s nezaplacenými fakturami ve 29 % případů. Se zpožděnými platbami se mohou nejčastěji čeští obchodníci setkat v Bulharsku, ihned poté v Polsku, Rumunsku a na Slovensku, nejméně naopak v Německu.
  • Nejlepší podmínky k podnikání jsou v Singapuru
    Singapur, Nový Zéland, Hongkong, Dánsko, Korea, Norsko, USA, Velká Británie, Finsko a Austrálii - to je desítka zemí s nejlepšími podmínkami pro byznys, jak vyplývá z aktuální publikace Světové banky "Doing Business 2015". Jak si stojí Česko? Proč je tak důležité zlepšovat podmínky pro podnikání?
  • Většina českých firem se bojí investovat
    Index očekávání firem ukázal, že letos většina firem nebude do svého podnikání investovat více než v minulém roce. To je hlavní důvod poklesu celkové hodnoty Indexu očekávání firem, který ČSOB sleduje již rok. Nálada podnikatelů je nicméně pořád mírně optimistická. Polovina firem očekává ve čtvrtém čtvrtletí vyšší poptávku a téměř pětina podniků plánuje svůj byznys rozšířit. I když se současnou ekonomickou situací stále převládá mezi podnikateli nespokojenost, budoucnost své firmy v příštím roce vidí skoro tři čtvrtiny z nich pozitivně.
  • Pomůže českým firmám v příštím roce kurzarbeit?
    V Německu a Rakousku se kurzarbeit osvědčuje, a tak může být již od roku 2015 řešením i pro české firmy postižené ruským embargem na dovoz výrobků z EU. Návrh expertní skupiny MPSV počítá se dvěma variantami kurzarbeitu, který má finančně pomoci postiženým firmám a zamezit růstu nezaměstnanosti.
  • Právnická osoba byla zrušena za neplacení DPH
    V nedávné době bylo Krajským soudem v Praze vydáno rozhodnutí o zrušení společnosti za neplacení daně z přidané hodnoty, a to v rámci trestněprávní činnosti této společnosti dle zákona o trestní odpovědnosti právnických osob.
  • Téměř každá druhá firma se potýká se zpronevěrou
    Největším problémem, který řeší téměř každá druhá firma, je zpronevěra neboli krádež majetku. Více než třetina se pak potýká se střetem zájmů. Z průzkumu vyplývá, že firemní opatření na detekci a prevenci těchto jednání jsou nedostatečná a neefektivní. Vyplývá to z průzkumu společnosti KPMG.
  • Firmy a OSVČ s dluhy nesplňují podmínky pro veřejné zakázky
    Pro řadu firem a živnostníků jsou veřejné zakázky velmi významným zdrojem příjmů. Jednou z kvalifikačních podmínek pro účast na veřejné zakázce je i bezdlužnost na daních a povinném pojistném (zdravotním a sociálním pojištění).
  • Franšíza: Jistější vstup do podnikání
    Osvědčeným značkám věří podle odborníků stále více podnikatelů. Během posledních čtyř let se v České republice zvýšil počet franšízových konceptů o 69 projektů. Vyplývá to z dokumentu Franchising Report 2013, který zpracovala poradenská společnost Profit system.
  • Nový korporátní zákon přináší společnostem starosti i nové příležitosti
    Jednou z legislativních změn, která proběhla 1. ledna 2014, bylo uvedení nového zákona o obchodních společnostech a družstvech, zkráceně nazývaného „zákon o obchodních korporacích“.
  • Pojištění pohledávek: Boj proti neplatícím odběratelům
    Pojištění pohledávek se sjednává pro případ, kdy odběratel nezaplatí fakturu za dodané zboží nebo služby ve splatnosti, ale ani po splatnosti.
  • Nesprávní lidé na nesprávných místech stojí světovou ekonomiku 150 miliard dolarů
    Globální studie poradenské společnosti PwC a LinkedIn, největší profesní sociální sítě na světě, odhalila, kolik firmy zbytečně zaplatí za přijímání nevhodných zaměstnanců. Nízká schopnost zaměstnanců se rekvalifikovat či malá ochota přejít do jiného odvětvími stojí globální ekonomiku miliardy dolarů. Plné využití potenciálu sociálních sítí, které v současnosti stále více propojují globální trh práce, by přitom firmám pomohlo náklady značně snížit.
  • Margareta Křížová: Pro úspěšný prodej firmy je nutná otevřenost
    Prodej firmy na jedné straně a na straně druhé akvizice – i to jsou součásti podnikatelského života. A protože se tyto úkony stávají stále více diskutovanou oblastí, zaměřil se na fúze, akvizice a mediace i dubnový Manažerský klub České manažerské asociace (ČMA).
  • Deset tipů pro ženy, jak uspět v mužském světě byznysu
    Ženy v byznysu budou vždy vzbuzovat emoce a jistou dávku zneklidnění. Podle posledních statistik 85 % českých firem má představenstvo složené výhradně z mužů.
  • Obchodní úvěry jsou alfou a omegou financování menších firem
    Nová mezinárodní studie podpořená Asociací profesních účetních ACCA poukazuje na význam obchodních úvěrů a globální rozdíly v přístupu k nim. Zpráva konkrétně zkoumá, jak firmy využívají informace, obzvláště z finančních výkazů, aby svým zákazníkům poskytli obchodní úvěr.
  • Internetový marketing: Sociální sítě jako budování komunity
    Nejspíš jste i vy v poslední době zaznamenali obrovský boom sociálních sítí. Mnohé firmy se dokonce věnují správě profilů více než administraci vlastních webových stránek. A tento trend i nadále poroste.
  • Provozujete web? Využijte možnosti vyhledávačů
    Přemýšleli jste někdy, kdo má v internetovém vesmíru hlavní slovo? Není to Mark Zuckerberg, ani jiná žijící osoba. Jsou to internetové vyhledávače. Právě ty určují, jak se budou zobrazovat stránky ve výsledcích vyhledávání, kdo se dostane na vrchní příčky a kdo skončí v propadlišti páté, šesté nebo desáté stránky výsledků hledání.
  • Nejnižší korupce je ve Skandinávii. Jak si stojí Česko?
    Pro národní ekonomiku a celou společnost je minimální korupce příznivá. Míra korupce je hodnocena v rámci několika významných ekonomických hodnocení analytických společností. Jak je na tom Česko dle posledních studií?
  • Kovařík: Česká zbrojovka není jen výrobcem zbraní, ale i vysoce přesných strojírenských součástí
    Dívka má pod andělskými křídly zavěšené dvě pistole – to je nové logo společné českobrazilské firmy CZ–Brasil. „Brazílie je velmi perspektivní zemí pro vývoz,“ zdůrazňuje generální ředitel Zbrojovky Uherský Brod Lubomír Kovařík v rozhovoru pro Finance.cz. Česká zbrojovka loni dosáhla obratu 2,8 miliardy korun.
  • Začínáme s webovou propagací
    Vytvořili jste nedávno nové webové stránky vaší firmy a nemáte pocit, že by vám přinesly více nových zákazníků? Vytvořit si web a sledovat pouze příliv zakázek by bylo moc hezké, v praxi to tak ale bohužel nefunguje. Je třeba využít mnohem více informačních kanálů a systémů, aby vaše internetová propagace mohla být označena za efektivní.
  • Co všechno musí obsahovat dobrý web?
    Rozhodli jste se vytvořit webové stránky, které vám přivedou nové zákazníky? Pak na ně musíte umístit veškeré potřebné informace a zároveň být struční a srozumitelní. Jeden si skoro říká, že je to nemožné. Jak poskytnout návštěvníkovi veškeré důležité informace a zároveň jej nezahltit? A jak ho vůbec dostatečně zaujmout?
  • Tvorba webu: Spousta práce a pravidel, které vás posunou k dobrému konci
    Chcete se pustit do tvorby nového firemního webu? Pak vás čeká ne úplně zanedbatelné úsilí. Pokud ale budete poctiví, záhy se dostaví příjemné výsledky.
  • Mareš: Pomáháme na svět projektům, které chtějí zlepšovat svět kolem nás
    Patříte-li mezi nezávislé podnikatele, kteří hledají inspirativní místo pro rozvoj svých schopností, může HUB představovat to pravé místo pro Vaši realizaci. S Jakubem Marešem, spoluzakladatelem projektu HUB nejen o inspiraci k tvůrčí práci, ale i o tzv. akceleračních programech pro úspěch v podnikání.
  • Kalvoda: Kladivo na nepoctivé finanční poradce
    Nejste si jisti uzavřenou smlouvou s Vaším finančním poradcem? Máte podezření, že hradíte jen poplatky, o kterých jste při podpisu smlouvy neměli nejmenší tušení? Vít Kalvoda ze serveru finemon.cz představuje v dnešním rozhovoru možnosti analýzy finančních produktů a ochrany poškozených klientů.
  • Do tří let porosteme, říká 9 z 10 generálních ředitelů v ČR
    Více než polovina (59 %) generálních ředitelů nejvýznamnějších firem působících na českém trhu očekává, že jim letos porostou tržby. Opravdu jistá je si tím však jen pětina z nich (22 %). Mnohem větší optimismus panuje v horizontu tří let, kdy je alespoň částečně o růstu přesvědčeno 9 z 10 ředitelů.
  • Řízení rizika podvodů přináší i v době recese úspory
    Podvody patří v Česku i na Slovensku mezi hlavní podnikatelská rizika. Z letošního průzkumu Surveilligence, TPA Horwath a ACCA vyplývá, že pravidelné hodnocení rizik výskytu podvodů provádí pouze pětina českých, resp. třetina slovenských firem. Tento laxní přístup k prevenci podvodů nejenom ohrožuje v době recese finanční zdraví řady společností, ale zároveň skrývá potenciál ke zlepšení jejich hospodaření.
  • Benešová: Krize změnila přístup firem k řízení financí
    Od finančních oddělení se nyní stále více vyžadují kromě technických výstupů také analýzy, plánovaní, identifikace rizik, ale i komunikace uvnitř firmy a kontroly, uvedla v rozhovoru pro Finance.cz Kateřina Benešová, ředitelka ACCA. Zároveň vyzdvihuje rostoucí význam celoživotního vzdělávání a profesních kvalifikací.
  • Forbes: Místo pro podnikání v USA se vyplatí promyslet
    Podmínky pro byznys a možnosti pracovního uplatnění se v USA výrazně liší. Volba sídla společnosti může firmě ušetřit významné částky na daních a nákladech pro podnikání. Některé americké státy jsou považovány téměř za „daňové ráje“.