Štítek franšíza

Franšíza (neboli fanchising) je spolupráce mezi subjekty, kdy franchisor poskytuje franchisantům určitý nárok k využívání obchodního názvu, ochranné značky produktu, know-how a dalších práv. Naopak franchisant platí franchisorovi za tuto službu. Tento marketingový systém má mnoho podob a typů.

Související štítky

Související zprávy

  • Na českém trhu je až 250 franšíz, jak si vybrat tu správnou?
    Chcete podnikat, ale na budování vlastní firmy od úplného začátku se příliš necítíte? Zajímavou volbou by pro vás mohl být franšízink.
  • Franšíza: Jistější vstup do podnikání
    Osvědčeným značkám věří podle odborníků stále více podnikatelů. Během posledních čtyř let se v České republice zvýšil počet franšízových konceptů o 69 projektů. Vyplývá to z dokumentu Franchising Report 2013, který zpracovala poradenská společnost Profit system.
  • Matyáš: Otevřte si svou vlastní bankovní pobočku!
    Ano, pravidel pro naše partnery máme opravdu dost – ale vzhledem k tomu, že zde hovoříme o plnohodnotném bankovním obchodním místě, předpokládám, že nelze neočekávat něco jiného, uvedl Miroslav Matyáš z UniCredit Bank.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.