Štítek firemní web

Firemní webové stránky patří v dnešní době již k nezbytnému základu při slušném podnikání. Webové stránky by měly být přehledné a intuitivní. Důležitý je v dnešní době responzivní web design, který zaručí zobrazení stránky optimalizováno pro nejrůznější druhy zařízení (PC, tablety, mobilní telefony a další). Dalším důležitým faktorem je obsahový marketing (content marketing), který má za cíl poskytovat relevantní a hodnotný obsah pro cílové publikum (potenciální zákazníky).

Související štítky

Související zprávy

  • Jak snížit náklady na rozjezd podnikání? Třeba i webem zdarma
    Doba internetová sice nahrává rozvoji podnikání bez kanceláře a dalšího dříve nutného vybavení, přesto zcela bez vstupních investic rozjet podnikání nelze. Živnostníci, kteří se chtějí zabývat volnou, vázanou či řemeslnou činností sice za ohlášení na Živnostenském úřadě zaplatí jen 1 000 korun, ale založení malé firmy (s. r. o.) přijde na mnohem větší částku. V roce 2015 sice klesla minimální hodnota základního kapitálu s. r. o. z 200 tisíc korun na pouhou jednu korunu, ale na nezbytné právní úkony (sepsání zakladatelské listiny, poplatky notáři, zápis nové společnosti do obchodního rejstříku a tak dále) je třeba počítat s náklady kolem 10 000 korun.
  • 5 tipů, jak na on-line prezentaci svého podnikání
    Využití moderních on-line nástrojů může být pro podnikatele klíčová cesta k úspěchu. Podle Googlu se po lokálních podnikatelích a jejich produktech dívá na internetu na 97 % zákazníků. Když je on-line většina vašich potenciálních klientů, neměli byste být i vy?
  • Mobilní marketing: Jak nejlépe využít váš web pro mobily
    Jedním z nejdůležitějších aktuálních trendů, které mění svět online marketingu, jsou mobilní zařízení a prohlížení internetu pomocí nich. Typický web v ČR má v dnešní době přibližně 20 % návštěvníků z mobilních zařízení. Podle nejnovějších údajů je již více než 50 % všech vyhledávání na Googlu realizováno přes mobilní zařízení. Málokdo tedy chce zůstat pozadu. Naopak, každý chce být pro mobilní marketing dobře nachystaný. Co tedy dělat?
  • Logo z 90. let už zákazníky neoslní, prodeje zvedne slušivá firemní identita
    Úspěšné firmy se dávno zákazníkům neprezentují jen namalovaným logem. Firemní identita, která zahrnuje vše od sloganů přes hlavičkové papíry a barevné sladění sídla společnosti až po oblečení zaměstnanců, už není doménou jen velkých korporací. Stále více menších tuzemských podniků a živnostníků díky ní dosahuje u zákazníků většího úspěchu.
  • Jak zlepšit výkon firemního blogu
    Blog je velmi dobrý nástroj pro komunikaci s vašimi potenciálními či již existujícími zákazníky. Prostřednictvím něho můžete představit a vysvětlit řadu věcí, ale také získávat zpětnou vazbu a názory vašich klientů. Výhodou je, že díky blogu můžete oslovit masové publikum ve velmi krátkém čase a to při velmi malých nákladech.
  • Kvalitní B2B marketing: Jak efektivně hledat nové klienty a zákazníky?
    Stále více odborných firem v segmentu B2B cítí potřebu efektivněji vyhledávat své zákazníky a obchodní partnery. Jen tak lze totiž na současném silně konkurenčním českém i evropském trhu prosperovat. Ve spolupráci s odborníky jsme pro vás připravili několik tipů a metod pro efektivní akvizici nových zákazníků.
  • Internetový marketing: Sociální sítě jako budování komunity
    Nejspíš jste i vy v poslední době zaznamenali obrovský boom sociálních sítí. Mnohé firmy se dokonce věnují správě profilů více než administraci vlastních webových stránek. A tento trend i nadále poroste.
  • Provozujete web? Využijte možnosti vyhledávačů
    Přemýšleli jste někdy, kdo má v internetovém vesmíru hlavní slovo? Není to Mark Zuckerberg, ani jiná žijící osoba. Jsou to internetové vyhledávače. Právě ty určují, jak se budou zobrazovat stránky ve výsledcích vyhledávání, kdo se dostane na vrchní příčky a kdo skončí v propadlišti páté, šesté nebo desáté stránky výsledků hledání.
  • Začínáme s webovou propagací
    Vytvořili jste nedávno nové webové stránky vaší firmy a nemáte pocit, že by vám přinesly více nových zákazníků? Vytvořit si web a sledovat pouze příliv zakázek by bylo moc hezké, v praxi to tak ale bohužel nefunguje. Je třeba využít mnohem více informačních kanálů a systémů, aby vaše internetová propagace mohla být označena za efektivní.
  • Co všechno musí obsahovat dobrý web?
    Rozhodli jste se vytvořit webové stránky, které vám přivedou nové zákazníky? Pak na ně musíte umístit veškeré potřebné informace a zároveň být struční a srozumitelní. Jeden si skoro říká, že je to nemožné. Jak poskytnout návštěvníkovi veškeré důležité informace a zároveň jej nezahltit? A jak ho vůbec dostatečně zaujmout?
  • Tvorba webu: Spousta práce a pravidel, které vás posunou k dobrému konci
    Chcete se pustit do tvorby nového firemního webu? Pak vás čeká ne úplně zanedbatelné úsilí. Pokud ale budete poctiví, záhy se dostaví příjemné výsledky.
  • Tvorba firemní prezentace s pomocí agentury - provozujeme prezentaci
    V předchozí části seriálu byl představen soubor kroků vedoucích ke spuštění firemní internetové prezentace za pomocí agentury. V závislosti na dohodě může spuštěním prezentace práce agentury končit nebo pokračovat dalšími kroky (např. SEO, PPC kampaně).
  • Tvorba stránek s pomocí agentury
    Příprava firemní internetové prezentace prostřednictvím agentury bývá často chápána jako záruka perfektního výsledku. Bohužel to není tak jednoduché a je třeba si uvědomit, že úkolem agentury je zabezpečit technickou část přípravy stránek a poskytnout odborné konzultace v oblasti struktury nebo obsahu.
  • Tvorba stránek vlastními silami
    Jednou z možností, jak si udělat webovou prezentaci, je spolehnout se na vlastní síly a dostupné nástroje.
  • Tvoříme firemní web - jak na to
    Rozhodnutí vytvořit firemní internetovou prezentaci je pro většinu společností také první zkušeností s online marketingem, který je v našich podmínkách stále vnímán s jistou mírou nedůvěry.
  • Jak si stojí koruna, euro a dolar
    Česká koruna dokázala v průběhu včerejšího obchodování posílit vůči oběma hlavním měnám, tedy jak k americkému dolaru, tak i ve vztahu k euru.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.