Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

 

Štítek internetový marketing

Internetový marketing (také on-line marketing, e-marketing, online reklama apod.) je vlastně veškerá reklama, public relations a další formy marketingu na internetu. K využívání internetového marketingu slouží webové stránky, vyhledávače (Google, Seznam), sociální sítě (Facebook, Twitter a další), e-mail a mnohé platformy. Díky snadnému a rychlému šíření je vhodný pro využívání virálního marketingu.

Související obsah


Finance.cz

Související zprávy


  • 5 tipů, jak na on-line prezentaci svého podnikání

    Využití moderních on-line nástrojů může být pro podnikatele klíčová cesta k úspěchu. Podle Googlu se po lokálních podnikatelích a jejich produktech dívá na internetu na 97 % zákazníků. Když je on-line většina vašich potenciálních klientů, neměli byste být i vy?

  • Přes internet nakupuje asi polovina Čechů. Musíme budovat důvěru, tvrdí odborníci

    Připadá vám, že lidé stále více nakupují přes internet? Není to jen domněnka, ale skutečnost. Dokazují to i čísla, které zveřejnil Česká statistický úřad. Zkušenost s nákupem přes internet mělo v loňském roce 42 procent lidí. Avšak stále to znamená, že přes polovinu lidí tento způsob obchodování stále nevyužívá. Odborníci na elektronické obchodování vidí na českém trhu obrovský potenciál. Ve Velké Británii a Dánsku, které jsou v tom v Evropské unii rekordmany, nakupuje na internetu téměř 80 procent obyvatel.

  • Trendy v on-line marketingu, které ovládnou rok 2016

    Co bychom měli očekávat ve světě on-line marketingu v roce 2016? Jaké budou hlavní trendy? Co je důležité sledovat a co se naopak dá na ústup?

  • Co dělat, když se pomocí obsahového marketingu nedaří zlepšit výkon SEO

    Začali jste systematicky připravovat a publikovat obsah s cílem zvýšit pozice vašeho webu ve vyhledávačích. Děláte to už nějakou dobu, nicméně výsledky jsou stále frustrující. Skoro nic se nestalo a konkurence je pořád vidět ve vyhledávání výše než vy. Čím to je? Přečtěte si, jak posoudit, v čem může být problém, když váš obsahový marketing neovlivňuje vaše SEO tak dobře, jak byste chtěli.

  • Mobilní marketing: Jak nejlépe využít váš web pro mobily

    Jedním z nejdůležitějších aktuálních trendů, které mění svět online marketingu, jsou mobilní zařízení a prohlížení internetu pomocí nich. Typický web v ČR má v dnešní době přibližně 20 % návštěvníků z mobilních zařízení. Podle nejnovějších údajů je již více než 50 % všech vyhledávání na Googlu realizováno přes mobilní zařízení. Málokdo tedy chce zůstat pozadu. Naopak, každý chce být pro mobilní marketing dobře nachystaný. Co tedy dělat?

  • Jak zlepšit výkon firemního blogu

    Blog je velmi dobrý nástroj pro komunikaci s vašimi potenciálními či již existujícími zákazníky. Prostřednictvím něho můžete představit a vysvětlit řadu věcí, ale také získávat zpětnou vazbu a názory vašich klientů. Výhodou je, že díky blogu můžete oslovit masové publikum ve velmi krátkém čase a to při velmi malých nákladech.

  • Kvalitní B2B marketing: Jak efektivně hledat nové klienty a zákazníky?

    Stále více odborných firem v segmentu B2B cítí potřebu efektivněji vyhledávat své zákazníky a obchodní partnery. Jen tak lze totiž na současném silně konkurenčním českém i evropském trhu prosperovat. Ve spolupráci s odborníky jsme pro vás připravili několik tipů a metod pro efektivní akvizici nových zákazníků.

  • Internetový marketing: Sociální sítě jako budování komunity

    Nejspíš jste i vy v poslední době zaznamenali obrovský boom sociálních sítí. Mnohé firmy se dokonce věnují správě profilů více než administraci vlastních webových stránek. A tento trend i nadále poroste.

  • Tvorba webu: Spousta práce a pravidel, které vás posunou k dobrému konci

    Chcete se pustit do tvorby nového firemního webu? Pak vás čeká ne úplně zanedbatelné úsilí. Pokud ale budete poctiví, záhy se dostaví příjemné výsledky.

  • Do Brna se sjedou nejlepší studenti a utkají se o půl milionu

    Již ve čtvrtek 2. února na Fakultě podnikatelské VUT v Brně vyvrcholí šestý ročník celonárodní manažersko-marketingové soutěže pro studenty středních škol Business Point 2012. A bude zcela mimořádný!

  • Čtyři kroky k perfektnímu B2B webu

    Co by měly obsahovat webové stránky firmy zaměřené na B2B, aby přinesly správnou odezvu návštěvníků - potenciálních zákazníků? Jak mají vypadat a co na nich nesmí chybět, aby splnily dobře svůj účel?

  • Středoškoláci mohou vyhrát ceny za půl milionu!

    Fakulta podnikatelská VUT v Brně společně s jazykovou a překladatelskou agenturou MKM pořádá celonárodní manažersko-marketingovou soutěž pro studenty středních škol s názvem  Business Point 2012.

  • Seminář o internetovém marketingu ukáže podnikatelům jak získat nové zákazníky

    Internetové společnosti Effectix a Shoptet startují sérii bezplatných vzdělávacích seminářů.

  • Doruf: Zákazníci chtějí řešení, které bude mít jasné výsledky

    Z firemního webu se stává velký mix informací z různých datových zdrojů. Vezměte si například moderně fungující e-shop, uvedl Milan Doruf, ředitel obchodní divize společnosti eBRÁNA.

  • WebTop 100: ČEZ obhájil prvenství v soutěži o nejlepší web

    Praha 20. října (ČTK) - Nejlepší firemní stránky má, stejně jako loni, elektrárenská společnost ČEZ (www.cez.cz). Na druhém místě žebříčku se umístily stránky společnosti Telefónica 02 (www.cz.o2.com), následované webem společnosti Vodafone (www.vodafone.cz). Vyplývá to z výsledků osmého ročníku soutěže WebTop 100.

Zajímavé štítky

Zobrazit další štítky