Štítek internetový marketing

Internetový marketing (také on-line marketing, e-marketing, online reklama apod.) je vlastně veškerá reklama, public relations a další formy marketingu na internetu. K využívání internetového marketingu slouží webové stránky, vyhledávače (Google, Seznam), sociální sítě (Facebook, Twitter a další), e-mail a mnohé platformy. Díky snadnému a rychlému šíření je vhodný pro využívání virálního marketingu.

Související štítky

Související zprávy

  • Cílí na vás internet reklamy na základě odposlechu z vašeho mobilu?
    Stalo se vám někdy, že jste se s kamarády bavili třeba o tom, že byste měli posekat trávník, a najednou vám začaly vyskakovat reklamy na sekačky, aniž byste je kdykoliv předtím vyhledávali? Náhoda?
  • Které jsou nejznámější možnosti online propagace? V jakém okamžiku za reklamu platíte?
    Chystáte se prodávat zboží nebo služby přes internet? Určitě se ze začátku budete rozhodovat, do jaké formy online propagace investujete své peníze. Sepsali jsme pro vás přehled těch nejpoužívanějších.
  • Musíte odvést DPH za reklamy na sociálních sítích?
    Reklamy na sociálních sítích jsou v současné době neodmyslitelnou součástí každého internetového podnikání. Málokterý podnikatel však ví, že by za ně měl odvést DPH.
  • Crowdfunding: Získejte finance pro svůj podnikatelský projekt od veřejnosti
    Máte v hlavě skvělý podnikatelský nápad, ale nedostatek peněz na jeho uskutečnění? Neházejte zatím flintu do žita. Využijte možnosti crowdfundingu a získejte peníze na svůj sen od veřejnosti.
  • Co je to dropshipping a jak tento systém funguje?
    Máte podnikatelský sen o zřízení svého internetového obchodu? Provoz samotného e-shopu zabere mnoho úsilí a času. Pokud máte obavy, zda by vám tento druh podnikání vyhovoval, můžete si založit tzv. dropshippingový e-shop, který vás zbaví mnoha povinností a vy se tak můžete soustředit pouze na propagaci a postupně zjišťovat, zda byste se chtěli vrhnout i do provozování klasického e-shopu. Co to tedy ten dropshipping je?
  • Jak se změnila pravidla pro nastavení cookie lišty v roce 2022?
    Pro všechny majitele webových stránek, kteří chtějí identifikovat své návštěvníky, platí od 1. 1. 2022 nová pravidla pro nastavení cookie lišty. Tato novinka se opírá o právní rámec zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích (ZEK). Účelem novelizace zákona je sjednotit českou právní úpravu s evropským kodexem o elektronických komunikacích.
  • ES Katalog - 4 minuty nepozornosti za 6 tisíc Kč
    Šmejdi si opět našli nový směr, jak obírat důvěřivé lidi, a to prostřednictvím bezvýznamné reklamy na jejich webových stránkách, kterou může internetovou reklamou neznalý člověk považovat za seriózní nabídku od společnosti Seznam.cz. Jak se takovým praktikám bránit? Musíte fakturu zaplatit?
  • Fotky a obrázky z internetu: kdy je možné je použít?
    Váháte, zdali a kdy můžete použít daný obrázek na internetu? Přečtěte si náš článek, který vám napoví, kdy můžete legálně použít daný obrázek či fotku.
  • Chystáte se na studium dvou vysokých škol najednou? Na co se připravit?
    Jaké jsou úskálí studia na dvou vysokých školách? Jak si naplánovat čas, abyste se z toho nezbláznili? Kdy budete platit poplatky za studium?
  • Jak nás weby vždy nalákají ke koupi?
    Ačkoli tomu bylo ještě před několika lety jinak, dnes už se nákupům na webu nevyhýbáme. Podle Českého statistického úřadu (ČSÚ) loni na internetu něco koupil každý druhý Čech – 54 % z nás si něco online pořídilo, v roce 2005 přitom na webu nakoupilo jen 5 % Čechů. 
  • Už jste někdy za oběd zaplatili Facebookem?
    V posledním dílu seriálu, který se věnuje elektronickým převodům peněz, se podíváme do blízké budoucnosti. Finance se totiž dají převádět i jinak – třeba pomocí sociálních sítí. V České republice se tato změna teprve chystá.
  • GDPR od 25. května: můžete pak posílat newslettery?
    Zhruba třetina zákazníků nakupujících online odebírá od svých oblíbených e-shopů newsletter. Protože se ale blíží platnost nového nařízení GDPR, už 25. května, tak se nabízí otázka. Budeme newslettery dostávat, i když bude platit ta nová a lepší ochrana osobních údajů?
  • Ty nej programy a appky pro domácí kancelář
    Malí podnikatelé se cítí pod haldou papírů zakleknutí a ještě si musí kupovat řadu programů. Přitom si mohou stáhnout alternativy Microsoft Office, které jsou zdarma. A s plánováním času a schůzek jim pomohou jiné appky a programy.
  • Nej programy a apky pro malé podnikatele a živnostníky
    Malý podnikatel se potýká s množstvím papírování, které mu může ulehčit pár programů. Jejich používání je lehké a intuitivní. Které jsou ty nejlepší? A v čem všem vám ulehčí život?
  • Jak vydat knihu? Zeptali jsme se spisovatele
    Chtěli byste vydat knihu? Až 90 % lidí vám na tuto otázku odpoví kladně. Jaké jsou vaše možnosti, když svoje dílo nechcete nechat zavřené v šuplíku?
  • Kyberbezpečnostní rizika pro rok 2018
    Kyberpezpečnost není dobré podceňovat. Podívejte se na oblasti, kde bude riziko při online aktivitách v roce 2018 nejspíš růst.
  • Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
    Stejně jako se rozšiřuje virtuální svět kolem nás, rozšiřují a prohlubují se také možnosti elektronických zlodějů, kteří čekají jen na to, až si kvůli nedostatku času budeme zjednodušovat možnosti přístupu k našim kontům a dalším citlivým datům.
  • 5 tipů, jak na on-line prezentaci svého podnikání
    Využití moderních on-line nástrojů může být pro podnikatele klíčová cesta k úspěchu. Podle Googlu se po lokálních podnikatelích a jejich produktech dívá na internetu na 97 % zákazníků. Když je on-line většina vašich potenciálních klientů, neměli byste být i vy?
  • Přes internet nakupuje asi polovina Čechů. Musíme budovat důvěru, tvrdí odborníci
    Připadá vám, že lidé stále více nakupují přes internet? Není to jen domněnka, ale skutečnost. Dokazují to i čísla, které zveřejnil Česká statistický úřad. Zkušenost s nákupem přes internet mělo v loňském roce 42 procent lidí. Avšak stále to znamená, že přes polovinu lidí tento způsob obchodování stále nevyužívá. Odborníci na elektronické obchodování vidí na českém trhu obrovský potenciál. Ve Velké Británii a Dánsku, které jsou v tom v Evropské unii rekordmany, nakupuje na internetu téměř 80 procent obyvatel.
  • Trendy v on-line marketingu, které ovládnou rok 2016
    Co bychom měli očekávat ve světě on-line marketingu v roce 2016? Jaké budou hlavní trendy? Co je důležité sledovat a co se naopak dá na ústup?
  • Co dělat, když se pomocí obsahového marketingu nedaří zlepšit výkon SEO
    Začali jste systematicky připravovat a publikovat obsah s cílem zvýšit pozice vašeho webu ve vyhledávačích. Děláte to už nějakou dobu, nicméně výsledky jsou stále frustrující. Skoro nic se nestalo a konkurence je pořád vidět ve vyhledávání výše než vy. Čím to je? Přečtěte si, jak posoudit, v čem může být problém, když váš obsahový marketing neovlivňuje vaše SEO tak dobře, jak byste chtěli.
  • Mobilní marketing: Jak nejlépe využít váš web pro mobily
    Jedním z nejdůležitějších aktuálních trendů, které mění svět online marketingu, jsou mobilní zařízení a prohlížení internetu pomocí nich. Typický web v ČR má v dnešní době přibližně 20 % návštěvníků z mobilních zařízení. Podle nejnovějších údajů je již více než 50 % všech vyhledávání na Googlu realizováno přes mobilní zařízení. Málokdo tedy chce zůstat pozadu. Naopak, každý chce být pro mobilní marketing dobře nachystaný. Co tedy dělat?
  • Jak zlepšit výkon firemního blogu
    Blog je velmi dobrý nástroj pro komunikaci s vašimi potenciálními či již existujícími zákazníky. Prostřednictvím něho můžete představit a vysvětlit řadu věcí, ale také získávat zpětnou vazbu a názory vašich klientů. Výhodou je, že díky blogu můžete oslovit masové publikum ve velmi krátkém čase a to při velmi malých nákladech.
  • Kvalitní B2B marketing: Jak efektivně hledat nové klienty a zákazníky?
    Stále více odborných firem v segmentu B2B cítí potřebu efektivněji vyhledávat své zákazníky a obchodní partnery. Jen tak lze totiž na současném silně konkurenčním českém i evropském trhu prosperovat. Ve spolupráci s odborníky jsme pro vás připravili několik tipů a metod pro efektivní akvizici nových zákazníků.
  • Internetový marketing: Sociální sítě jako budování komunity
    Nejspíš jste i vy v poslední době zaznamenali obrovský boom sociálních sítí. Mnohé firmy se dokonce věnují správě profilů více než administraci vlastních webových stránek. A tento trend i nadále poroste.
  • Tvorba webu: Spousta práce a pravidel, které vás posunou k dobrému konci
    Chcete se pustit do tvorby nového firemního webu? Pak vás čeká ne úplně zanedbatelné úsilí. Pokud ale budete poctiví, záhy se dostaví příjemné výsledky.
  • Do Brna se sjedou nejlepší studenti a utkají se o půl milionu
    Již ve čtvrtek 2. února na Fakultě podnikatelské VUT v Brně vyvrcholí šestý ročník celonárodní manažersko-marketingové soutěže pro studenty středních škol Business Point 2012. A bude zcela mimořádný!
  • Čtyři kroky k perfektnímu B2B webu
    Co by měly obsahovat webové stránky firmy zaměřené na B2B, aby přinesly správnou odezvu návštěvníků - potenciálních zákazníků? Jak mají vypadat a co na nich nesmí chybět, aby splnily dobře svůj účel?
  • Středoškoláci mohou vyhrát ceny za půl milionu!
    Fakulta podnikatelská VUT v Brně společně s jazykovou a překladatelskou agenturou MKM pořádá celonárodní manažersko-marketingovou soutěž pro studenty středních škol s názvem  Business Point 2012.
  • Seminář o internetovém marketingu ukáže podnikatelům jak získat nové zákazníky
    Internetové společnosti Effectix a Shoptet startují sérii bezplatných vzdělávacích seminářů.
  • Doruf: Zákazníci chtějí řešení, které bude mít jasné výsledky
    Z firemního webu se stává velký mix informací z různých datových zdrojů. Vezměte si například moderně fungující e-shop, uvedl Milan Doruf, ředitel obchodní divize společnosti eBRÁNA.
  • WebTop 100: ČEZ obhájil prvenství v soutěži o nejlepší web
    Praha 20. října (ČTK) - Nejlepší firemní stránky má, stejně jako loni, elektrárenská společnost ČEZ (www.cez.cz). Na druhém místě žebříčku se umístily stránky společnosti Telefónica 02 (www.cz.o2.com), následované webem společnosti Vodafone (www.vodafone.cz). Vyplývá to z výsledků osmého ročníku soutěže WebTop 100.
  • Jak si stojí koruna, euro a dolar
    Česká koruna dokázala v průběhu včerejšího obchodování posílit vůči oběma hlavním měnám, tedy jak k americkému dolaru, tak i ve vztahu k euru.